Betyg & Lucia

God eftermiddag på er alla! Jag har precis rapporterat in alla betyg i musik för mina elever i 6:an. Det blir första gången som de får betyg. Jag tycker att jag har lyckats väl med att se deras musikförmågor under höstens musikundervisning.
 
Det känns skönt att julen och ledigheten pockar på, men först ska mina elever och jag presentera ett fint luciatåg för hela skolan. Det går av stapeln på torsdag den 13 december och kommer att bli stämningsfullt och vackert, det är jag helt säker på! 
 
Jag vill också passa på att önska er alla en mysig 2:a adventskväll!
 
Här får ni se på förra årets luciatrupp i Kungsbacka, där min dotter Lina var med. Hon är nr 3 från vänster. Denna bild är tagen på Kungsbackas Brandstation. Just nu är hon faktiskt på väg hem från Berlin, efter några dagars lussande i Tyskland med luciatruppen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback