Shoppingsöndag

Söndagen 27 januari 2013
 
Idag har jag varit på Kungsmässan och shoppat med två av barnen. Dagens inköp resulterade i en Sonia Rykiel-mössa till Emma-Karin från Raglady och två tröjor och ett par chinos till Karl-Johan från Zara. När jag skulle betala mössan på Raglady frågade jag expediten om det var en designmössa, eftersom att den kostade en hel del. Då säger hon: - Javisst, det är en Sonia Rykiel-mössa! Som om det vore det mest självklara, vilket det säkert är för många, men inte för mig. Men nu har jag lärt mig något nytt igen! Nöjda åkte vi hem i snöstormen och sedan vidare till tennisträningen på kvällen!
 
 
" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2924575193 "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback